5.diena – ko ēst svaigēdājam un cik tas maksā

12.20 – iepriekšējā vakarā iemērktas 250g auzu pārslas ūdenī, pievienoju ēdamkaroti medus, jūras sāli un labi samaisīju. izmaksas – apm. 25 santīmi.

15.30 – banānu un dzērveņu kokteilis.

daudzums un izmaksas:
3 banāni – apm. 400g – 12s (rīgas centrāltirgū 30s/kg)
dzērvenes – liela sauja – no laukiem, līdz ar to bez izmaksām

kokteiļa pagatavošana

ieliekam blenderī 3 banānus un lielu sauju dzērveņu. pielejam nedaudz ūdeni, lai var sablenderēties un gatavs izdzeršanai! ūdeni labāk lieliet mazāk nekā vairāk.

18.00 – 200ml tīras termiski neapstrādāta ābolu sulas – no laukiem – bez izmaksām

18.30 – 60g indijas rieksti ar mandelēm – 50s

19.00 – pāris āboli no laukiem – bez izmaksām

5. dienas kopējās izmaksas – 87 santīmi

7 thoughts on “5.diena – ko ēst svaigēdājam un cik tas maksā”

  1. Izlasās viss ļoti labi, kad tikšu pie blendera, tad banān-dzērveņu kokteili (un iespējams, ka pat kopā ar spinātiem) noteikti pamēģināšu. bet man jautājums – kādā veidā tu uzņem visas nepieciešamās aminoskābes?

  2. @RanTheSeer

    Ļoti labi, cik zinu, aizstājējs ir linsēklas.
    Kā arī bišu produkti- putekšņi, bišu maize. Kopēts: “no augu produktiem visas astoņas neaizvietojamās aminoskābes kaut cik vērā ņemamā daudzumā satur soja, kaņepju sēklas, čia (spāņu salvijas) sēklas, amarants, griķi un kvinoja.”

  3. Ja brokastis ap 12, cikos sākas diena? Man 6:30-7, tāpēc laikam spriežu pēc sevis,ka ap to laiku ir pusdienas. Tas gan neko nemaina. Vienkārši domāju cik ilgu laiku pēc pamošanās ir brokastis?

  4. @Agrita pēc sajūtām, ja gribas uzreiz pēc piecelšanās, tad uzreiz, ja nē, tad vēlāk. parasti ēdu uzreiz pēc piecelšanās. bieži vēlu eju gulēt, tādēļ arī tik vēls rīts 🙂

  5. Paldies,Kaspar.Mans uzturs gadus piecus ir bez gaļas, olām,zivīm, bet līdz svaigēšanai vēl gabaliņš. Lasu ar interesi.

  6. sveigēdājs uzturā nielieto sāli. organisms nepārstrāda neorganiskos sāļus

Comments are closed.